Was sind die Richtlinien für die letzte Schikane? In früheren Rennen hier und in diesem Trainingsrennen haben einige Fahrer die letzte Schikane mehr als oft abgekürzt, indem sie direkt über die mittleren 2 Pylonen gefahren sind.
Ich habe kein Problem damit, solange es für alle gleich ist. Durch das Abkürzen gewinnt man dort bis zu 1s. Das ist der Grund, warum mir die Rennen hier nicht gefallen haben. Aber ohne Richtlinien werde ich auch über die mittleren 2 Pylonen fahren...
Die Streckenbegrenzungen sind ohnehin sehr eng, so dass es kaum Runden auf der Strecke zu geben scheint. ========================================================================================================
What are the guidelines for the last chicane? In previous races here, and in this trainingsrace, some guys cut the last chicane more than often, by driving straight over the middle 2 pylons.
I have no problem with this, as long it's the same for everyone. By cutting you gain up to 1s there. This is why I didn't like the races here. But without guidelines i also will drive over the middle 2 pylons...
The track limits are very tight anyway, so it seems there are hardly any laps on track.
I would agree. At the entrance and exit you can clearly feel the pylons and you can get damaged. Not on the inside, but 2 tyres should always remain on the asphalt! That way everyone has the same chances.