Hi Uli, wir freuen uns Dich wieder öfters zu sehen! Mit welchem Auto möchtest Du eigentlich antreten? Sag hier kurz Bescheid: Auto Wahl 20121 - Car choice 2021
Speziell mir dem Cockpit kann ich nicht helfen, weil ich die einzelnen Dateien nicht kenne. Aber probier mal meinen Brabham. Der sieht eigentlich gut aus:
Mit sportlichem Gruss Claudio ----------------------------------------------------- Vernünftige Autos werden vom Antrieb geschoben, nicht gezogen !!! (Walter Röhrl)
Zitat von Cruo im Beitrag #14wow. thats is a lot of pressure. thank you but i like more grip. ;)
It's a matter of finding a positive trade off. With higher tirepressures you have less rolling resistance. You gain more on the straight than you lose in the corners.
Zitat von Robert Fleurke im Beitrag #13I make my setups in GPL Setup Manager, for finetuning. Then you can have other differential gearing/ratio's. I did use 14/32 (original set is 7/31 up to 10/31).
Cheater!
I know that´s possible and at some tracks important for fastest laps... but i never used at Geli.
Vielen Dank Claudio und Hans. Claudios BT24 Cockpit habe ich schon getestet entspricht exakt meinem. Ich habe den Eindruck da geht nicht viel mehr. So viel besser, schärfer, sehen die anderen Cockpits auch nicht aus. Ausser beim Ferrari. :)
Zitat von Loepi im Beitrag #19The engine´s max power band ends at 8200 rpm, that´s important...
You have max horsepower at 8200rpm, 350BHP. But the engine can be used up to about 8500rpm effectively, you still have close to max horsepower and plenty torque. The main strong point of the Repco is it's wide torque band, therefore you can use the engine in different ways. Shortshifting, or using higher revs.